Strålande resultat!
Seniorløpar Ragnhild gjorde det svært bra i IBU-cup i Osrblie i Slovakia i helga; 1.plass laurdag og 2.plass søndag er fantastiske resultat i denne tøffe europa-cupen, og sjansene for snarleg verdens-cup-deltaking er god! Lillesøster Guro (Kvinner 18) gjekk Norgescup på Østre Toten i helga, og ho vann både sprinten og […]
